Провідний фахівець/провідна фахівчиня відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink)
Провідний фахівець/провідна фахівчиня відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink)
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця/провідної фахівчині відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink), за строковим трудовим договором до 28.06.2024 з можливістю продовження.
Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Завдання проекту
Проєкт HealthLink впроваджується БO «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» з метою прискорення зусиль з подолання ВІЛ-інфекції в Україні з 2017-го року. У зв’язку з військовою агресією росії проти України, проєкт розпочинає впровадження компоненту з відновлення медичних послуг та підтримки функціонування медичної системи в пріоритетних областях за підтримки USAID.
Основні обов’язки кандидата/кандидатки:
- Координація впровадження компоненту проєкту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях, що реалізується в рамках наступних напрямів:
- Надання технічної допомоги урядовим структурам з розбудови стратегій відновлення медичних послуг.
- Збільшення доступу населення до медичних послуг в регіонах впровадження.
- Підвищення обізнаності серед ВПО, громад, що постраждали внаслідок війни, та загального населення про наявні та відновлені медичні послуги в регіонах впровадження.
- Підвищення спроможності медичних закладів надавати та удосконалювати медичні сервіси в умовах війни.
- Розробка деталізованого плану впровадження компоненту відповідно до технічних керівництв USAID та узгодженої проєктної документації. Визначення очікуваних результатів та необхідних людських, матеріальних та фінансових ресурсів для досягнення цілей.
- Здійснення операційного управління процесами закупівлі послуг та товарів потреб для виконання програмного компоненту з відновлення медичних послуг.
- Планування та поточний контроль за фінансовими, адміністративними та технічними операціями основних виконавців в рамках виконання компоненту, згідно політик і процедур 100% ЖИТТЯ та USAID.
- Проведення моніторингу впровадження діяльності та контроль досягнення основних показників.
- Забезпечення необхідної звітності, підготовка аналітичних довідок, оновлень, презентацій, в тому числі англійською мовою.
- Розвиток та підтримка продуктивних професійних зв’язків з ключовими місцевими, регіональними та національними партнерами. Представлення інтересів проєкту та БО “100% ЖИТТЯ” під час участі у конференціях, круглих столах, зустрічах на місцевому та національному рівнях.
Вимоги до кандидата
Освіта
Обов’язкова: повна вища освіта. Освіта у галузі охорони здоров’я чи публічного управління буде перевагою
Досвід: досвід проєктного менеджменту/координації напрямів в проєктах міжнародної технічної допомоги не менше 3х років. Досвід впровадження проєктів у сфері охорони здоров’я буде перевагою. Досвід роботи з державними установами, міністерствами, закладами охорони здоров’я буде перевагою..
Навички:
- Аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
- Вміння працювати самостійно та у команді. Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
- Сильні комунікаційні навички.
- Високий рівень комп’ютерної грамотності. Вільне володіння: Google Docs, Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
Знання мов: вільне володіння українською мовою (усно/письмово), володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate. Здатність писати добре структуровані тексти англійською мовою для звітності та робити публічні презентації.
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи та уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації;
- при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу hr@network.org.ua українською та англійської мовами до 14 грудня 2022 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 14 грудня 2022 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.