До всіх новин

Провідний фахівець/провідна фахівчиня відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink)

Провідний фахівець/провідна фахівчиня відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink)

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця/провідної фахівчині відділу інноваційних програм (координатор компоненту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях проекту HealthLink), за строковим трудовим договором до 28.06.2024 з можливістю продовження.

 

Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

 

Завдання проекту

 

Проєкт HealthLink впроваджується БO «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» з метою прискорення зусиль з подолання ВІЛ-інфекції в Україні з 2017-го року. У зв’язку з військовою агресією росії проти України, проєкт розпочинає впровадження компоненту з відновлення медичних послуг та підтримки функціонування медичної системи в пріоритетних областях за підтримки USAID.

 

Основні обов’язки кандидата/кандидатки:

  1. Координація впровадження компоненту проєкту з відновлення медичних послуг у пріоритетних областях, що реалізується в рамках наступних напрямів:
  • Надання технічної допомоги урядовим структурам з розбудови стратегій відновлення медичних послуг.
  • Збільшення доступу населення до медичних послуг в регіонах впровадження.
  • Підвищення обізнаності серед ВПО, громад, що постраждали внаслідок війни, та загального населення про наявні та відновлені медичні послуги в регіонах впровадження.
  • Підвищення спроможності медичних закладів надавати та удосконалювати медичні сервіси в умовах війни.
  1. Розробка деталізованого плану впровадження компоненту відповідно до технічних керівництв USAID та узгодженої проєктної документації. Визначення очікуваних результатів та необхідних людських, матеріальних та фінансових ресурсів для досягнення цілей.
  2. Здійснення операційного управління процесами закупівлі послуг та товарів потреб для виконання програмного компоненту з відновлення медичних послуг.
  3. Планування та поточний контроль за фінансовими, адміністративними та технічними операціями основних виконавців в рамках виконання компоненту, згідно політик і процедур 100% ЖИТТЯ та USAID.
  4. Проведення моніторингу впровадження діяльності та контроль досягнення основних показників.
  5. Забезпечення необхідної звітності, підготовка аналітичних довідок, оновлень, презентацій, в тому числі англійською мовою.
  6. Розвиток та підтримка продуктивних професійних зв’язків з ключовими місцевими, регіональними та національними партнерами. Представлення інтересів проєкту та БО “100% ЖИТТЯ” під час участі у конференціях, круглих столах, зустрічах на місцевому та національному рівнях.

 Вимоги до кандидата

Освіта 

Обов’язкова: повна вища освіта. Освіта у галузі охорони здоров’я чи публічного управління буде перевагою

 Досвід: досвід проєктного менеджменту/координації напрямів в проєктах міжнародної технічної допомоги не менше 3х років. Досвід впровадження проєктів у сфері охорони здоров’я буде перевагою. Досвід роботи з державними установами, міністерствами,  закладами охорони здоров’я буде перевагою..

 Навички:

  • Аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
  • Вміння працювати самостійно та у команді. Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
  • Сильні комунікаційні навички.
  • Високий рівень комп’ютерної грамотності. Вільне володіння: Google Docs, Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Знання мов: вільне володіння українською мовою (усно/письмово), володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate. Здатність писати добре структуровані тексти англійською мовою для звітності та робити публічні презентації.

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи та уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу hr@network.org.ua українською та англійської мовами до 14 грудня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 14 грудня 2022 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.

  • 816
  • 0
Поділитись